המנהל/ת, מתי שבירת דיסטנס?

גבורה במקום העבודה – מנהלים שמוכנים לדבר על משוב העובדים עליהם.

עובדים נוטים לתת משוב כשיש אמון שיהיה בו שימוש.

מחקר פנימי של גוגל מראה, שמנהלים שמשתפים את סיכומי המשוב שהצוות נתן להם, עם הצוות עצמו, משפרים את המדדים שלהם במשובים לאחר מכן.

למה זה גורם?

עבור הצוות זה סימן שהמנהל/ת שלהם מעריך/ה את דעתם ונותן/ת אמון בדרך המשותפת ומגייס אותם לכנות בונה, ולהדדיות בהתייחסות הרצינית למשוב.

מה לעשות?

בישיבת צוות, לשתף את סיכום הנתונים, או בתכנית של המנהל לתהליך השינוי.

איך לעשות?

  • גשו למשוב הצוות עם ראש פתוח וללא ביקורת עצמית, זה מכניס למצב צבירה של למידה.
  • קחו את הזמן לעכל את משמעות התוצאות
  • התמקדו במספר בודד של עניינים עיקריים שקריטיים עבורכם
  • כעת, שתפו את הצוות בתוצאות ובתכנית הפעולה שלכם לשינוי
  • תמשיכו לעדכן על מנת להוכיח התחייבות לתהליך

 

להעמקה:

ניהול משוב, איך להתמודד עם ביקורת

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s