הדרכה ≠ הסחה

מה הייתם אומרים על מוצר שהשקיעו בו 50 מיליארד דולר, שהביא תוצאות מאכזבות?

קל.

ואם יתברר לכם, שהיו כאלו שהשקיעו אותו הדבר, והצליחו בענק?

אופס.

 

מחקר של Mckinsey – שדגם יותר מ-500 מנכ"לים, מצא שרק 11% טוענים שתכנית פיתוח המנהלים שלהם מביאה את התוצאות המבוקשות.

תעשיית ההדרכה הגלובלית גורפת עשרות מליארדי דולרים בשנה. (בארה"ב לבדה כמעט 70 מיליארד דולר)

אבל כמו ביין, אם רצית להרשים בכמות – זאת מסיבת רווקים. אם להרשים באיכות – זאת חתונה.

העובדים של היום רוצים שנשקיע בהם, כדי להעניק להם חוויה מפוקחת ומעצימה. לא שנסיח את דעתם ונאביס עליהם בתקווה שמחר הם לא יזכרו כלום.

מה הופך את התכנית להרבה יותר טובה?

לא פעולה אחת ולא שתיים. נראה שנדרשות לפחות 40 פעולות מפתח כדי להעלות את הסיכויים שהתכנית תשיג 80% מהתוצאות המבוקשות. בתרגום לעברית –  להיות מחלקה פעילה שסוחפת את כל הארגון ומפמפמת ערך גבוה, לעתים מאוד קרובות.

איך?

ואם להיות יותר ספציפיים, ישנן 4 קבוצות של פעולות כאלו, שהשקעה בהן, תגביר את הסיכוי להצלחה.

זה השלב בשנה שבו בונים את התכנית ל-2018, אז הפעם נעשה את זה כמו הגדולים:

  1. ככל שתכנית פיתוח המנהלים מחוברת יותר לתכנית האסטרטגית של הארגון.
  2. ככל שהנגישות של כלל עובדי הארגון לתוכן תהיה נרחבת יותר ושהמודלים הנרכשים יהיו תקפים לכלל שכבות הניהול
  3. ככל שהתכנית תעודד את הלומדים להתנסות ולסגל פרקטיקות ביום יום,הקשורות ליום-יום שלהם.
  4. ככל שיעשה שימוש בתבניות למידה כמו – מודל הצוות המצטיין, ניתוח מקדים מובנה של מיומנויות נדרשות.

למחקר המלא

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

w

מתחבר ל-%s