מה הופך מנטורינג ל#*&% טוב

מנטורינג זה כל כך קריטי, שזה עבר בחשיבותו פרמטרים כמו כסף. מפתיע? יופי. עכשיו בואו נעשה קסמים.

רצינו לברר מה זה אומר מנטורינג מעולה, כדי להבין טוב יותר לאן צריך לשאוף. ריכזנו עבורכם 6 מאפיינים למנטורינג איכותי:

G-Genuine

אדם אותנטי, ובעל מסוגלות לדבר באופן ישיר ואובייקטיבי על מה טוב או דרוש עבודה אצלי.

I -Influential

אנשים שיש להם השפעה על הסביבה שלהם. כאלו שאפשר להבין למה אחרים הולכים אחריהם ולהזדהות עם צורת ההשפעה שלהם.

F – Fruitful

אין אפס, צריך שיהיה מדובר באדם שנושא פרי, שמסוגל להראות תוצאות, שעומד מאחורי התהליכים שמוביל. אם יש לו או לה כישלונות ברקע – אדרבא. מי שלא טועה, לא יודע להזהיר אותי כשאני עומד לטעות.

T – Taleted

במה שחשוב לי להצטיין בו, המנטור/ית שאבחר עדיף ממני – אם בשנות ניסיון, כישרון או מיומנות.

E – Engaging

זה פרמטר שמוסיף מהות. תבלין אם תרצו. בלעדיו, כל שאר הפרמטרים פשוט יבשים. מה שיעזור מאוד לתשובות וההכוונה שאקבל, זה עד כמה האדם שמולי מסוגל להבליט מתוכי את הרצון לפעול.

D – Dependable

תהליך מנטורינג יעבוד טוב יותר, כשיש על מי לסמוך – שעה זו שעה, מקום זה מקום, מילה זו מילה. חשוב שלא רק יקשיבו לי, אלא גם ידעו לשמור סוד כשצריך, יגלו יושרה ואחריות לגבי השיח בינינו.

מה השלב הבא?

להסתכל ימינה ושמאלה. איפה נמצא המנטור/ית שלך?

אנחנו מציעים לבחור 2 דמויות פוטנציאליות. לסמן מ-1-5 על כל פרמטר ולגלות אם זה מי שחיפשת..

למאמר מורחב בנושא

בהצלחה!

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת /  לשנות )

מתחבר ל-%s